2199 рік. До цього часу людство остаточно вичерпало природні ресурси Землі. Подібне збіг обставин спонукало людей до межгалактическим експедиціям в пошуках придатних для життя планет. І незабаром дослідниками було знайдено шукане небесне тіло, що володіє схожою із земною атмосферою. Однак колонізаторам довелося зіткнутися з серйозною проблемою. З глибин космосу на них напала таємнича раса Karak, під чисту вирізати всіх поселенців. Але на цьому інопланетні злодіяння не закінчилися. Ведені спрагою крові прибульці відправилися до центру колиски хомосапіенс - Землі. Об'єднані сили людей нічого не змогли протиставити мощі гуманоїдів. Залишки людського населення спробували вирватися з обложеної планети на п'яти гігантських кораблях. В кінцевому ж результаті піти від переслідування вдалося тільки одному. Космічний крейсер "Армстронг", ведений капітаном Сетом Уокером, став останнім притулком земної цивілізації, вмістивши на своєму борту близько тисячі залишилися в живих людей.
Уокер тільки що приробив собі нову руку.
З такою апокаліпсичної ноти стартує Space Siege - нова екшен / RPG від Кріса Тейлора (Chris Taylor) і Co. Уважно вчитавшись в назву, неважко здогадатися, що проект стане ідейним продовжувачем фентезійної серії Dungeon Siege . За великим рахунком, Gas Powered Games знову вирішила не винаходити велосипед і, не мудруючи лукаво, перенесла концепцію свого головного рольового творіння в sci-fi сеттинг. Тільки ось правильність цього рішення вже зараз можна поставити під сумнів. В кінці нинішнього року грі доведеться зіткнутися віч-на-віч з річним блокбастером Mass Effect , який, по перших відчуттях, і мокрого місця від неї не залишить. Все-таки основний коник Кріса - масштабні стратегії, а не рольові ігрища.
Але в будь-якому випадку Space Siege знайде свого шанувальника, і в першу чергу завдяки цікавій системі генетичних імплантатів. За свою професію головний герой гри - інженер-кібернетик. Так що вживити в власне тіло один-два модифікаторів - для нього раз плюнути. Кількість апгрейдів обіцяє бути дійсно великим. На них розробники збираються пов'язати основну концепцію геймплея. Наприклад, персонажу потрібно перейти через зону на кораблі, отруєну отруйними речовинами. Обійти нещасливе місце ніяк не можна. У цій ситуації він зможе скористатися двома рішеннями. Перше - запастися якомога більшою кількістю препаратів, що послаблюють дію газів. Друге - поставити собі модернізовані легкі, легко переробні смертельні випаровування. Подібним чином, до речі, можна буде подолати практично будь-яку ігрову ситуацію. Кожен раз Space Siege буде пропонувати, як мінімум, два варіанти розвитку подій.
Ножик у героя побільше буде.
Нелінійність проходження зовсім не формальна. Від числа використаних імплантатів безпосередньо залежить складність гри, чим їх більше - тим важче доведеться протагоністу. Але ключовий момент тут - це відношення інших мешканців судна до капітана. Годуючи себе всілякими препаратами, Уокер починає втрачати людського обличчя, викликаючи тим самим нерозуміння з боку інших "пасажирів". У найгіршому випадку люди і зовсім можуть відвернутися від героя, перетворившись із вірних союзників в заклятих ворогів.
Надавати значну допомогу в справі спасіння людського роду Сету буде робот HR-V (не плутати з позашляховиком Honda). Управління андроидом - прерогатива штучного інтелекту. Його основним завданням стане охорона главгероя, здійснювана по найпростішому принципом: стріляємо в усе, що рухається. Крім HR-V на "Армстронге" знаходиться ще один дружній персонаж - Джина. Солодкоголоса дівчина буде вказувати протагоністу вірний шлях і давати цінні вказівки.
З погляду графіки Space Siege виглядає типовим середнячком, чому зовсім не варто дивуватися - твори Gas Powered Games ніколи не могли похвалитися просунутої картинкою. Новий самопальний движок йде корінням до Dungeon Siege 2 , на це недвозначно натякають незграбні моделі і не самі барвисті спецефекти. Зате з масштабністю у гри все в повному порядку - площа корабля налічує 10,000 кв. кілометрів. Ну і, звичайно, нікуди не дінеться фірмова фішка попередніх частин - багаторівневі приміщення. Уокеру належить вдосталь накататися на всіляких ліфтах і платформах.
AI, як це водиться в "м'ясних" RPG, що не буде демонструвати тактичні вишукування, роблячи ставку на чисельну перевагу. Правда, деяким навичкам ведення бою монстри все ж навчатися, а, беручи до уваги їх здатність до мимовільної регенерації, можна не сумніватися - легкою прогулянкою тут і не пахне. Розправлятися з комахоподібними противниками доведеться за допомогою 40-ка видів зброї. Всі стовбури будуть доступні і в мультіплеере, якому, на подив, автори збираються приділити підвищену увагу. На даний момент розробники планують створити для мережевої гри абсолютно відмінні від синглу рівні. Їх можна буде проходити в кооперативному режимі на чотири персони, витрачаючи близько 30-ти хвилин на кожну місію.
Система автопріцеліванія істотно полегшить життя.
***
Space Siege - третя фаза в RPG-розвитку Gas Powered Games . Після штурму підземель девелопери приступили до космічної експансії, підтягнувши до потрібного рівня все геймплейні елементи. Втім, це не врятує гру від швидкого забуття. Space Siege не може похвалитися ні чудовими діалогами, а-ля все той же Mass Effect , ні левової харизмою Diablo 3 . Та й мчить на всіх парах до релізной межах Sacred 2 сьогодні виглядає значно краще, принаймні, - в плані графіки.
|