00:11 Far Cry 2: Прев'ю гри | |
Після тріумфального старту на PC в 2004-му році ігровий серіал Far Cry , залишений своїми творцямиCrytek на піклування Ubisoft , надовго переметнувся до консолей. Протягом трьох років на приставках вийшли Far Cry Instincts , Far Cry Instincts: Evolution і Far Cry Instincts: Predator . Потім був провальний Far Cry Vengeance на Wii і лише влітку 2007-го Ubisoft, нарешті, повідомила про те, що одна з її внутрішніх студій веде роботи над Far Cry 2 , який повинен з'явитися наступної весни виключно на PC. Але Ubisoft не стрималася. Чи не бажаючи упускати можливий прибуток, вона змістила дату релізу і відкрила шлях своїй грі на Xbox 360 і PS3. Норовисту Wii в цей раз було вирішено залишити в спокої. Подібні вибухи в грі відбуваються часто-густо. В Far Cry 2 на місце тропічного острова, смарагдових джунглів і золотих пляжів, так любиться гравцям, прийшли спекотна Африка, болота, савани і кілометри пустель, що перемежовуються рідкісними деревами і купами каміння. Нудні антинауково-фантастичні байки про генетичні експерименти, судячи з усього, вже не в моді, а тому упор в грі робиться на реалізм і на не менше заяложені сюжетні штампи про торговців зброєю і наемнических арміях. Разом зі зміною декорацій у відставку відправилися орди недоумкуватих мавп з гранатами, а заодно і головний герой оригінальної Far Cry - Джек Карвер. Завдання гравця, цього разу вільного вибирати протеже собі до смаку, проста і в деякій мірі навіть благородна - знайти і ліквідувати поганого хлопця, що постачає зброєю дві найманську угруповання, які влаштували на території безіменній африканської республіки справжню війну. В Far Cry 2 горить все, що може горіти в реальному житті. На відміну від самої мети, шляхи її досягнення благородством похвалитися не в змозі і дозволяють на повну котушку розвернутися гравцям, які обрали свого часу "темну сторону Сили". По суті, як таких, заздалегідь заготовлених способів виконання головного завдання не існує. Світ гри живе власним життям і змінюється в залежності від дій гравця, незмінні лише ключові сюжетні події, заздалегідь певні авторами. Гравець вільний сам вибирати свій шлях - за бажанням можна встати на сторону одного з угрупувань, потім зрадити колишніх товаришів і переметнутися до конкурентів, або ж стравити їх між собою, влаштувавши підлу диверсію. Обманювати і стріляти в спину тут доведеться досить часто, головне пам'ятати, що все на кого ми працюємо і вбиваємо - не заслуговують жалю жорстокі злочинці, а знищити ворога номер один слід за всяку ціну. Крім джунглів, саван і пустель в грі обов'язково будуть присутні великі водні простори. Особлива гордість розробників - движок Dunia, на створення якого пішло два роки копіткої роботи програмістів. Хоча по частині графіки змагатися з таким монстром, як Crysis , Far Cry 2 не в змозі - текстури та моделі занадто слабкі, та й консольне залізо накладає певні обмеження, реалізація ігрової фізики і система динамічної погоди запросто затикають за пояс будь-якого конкурента. Найбільше враження справляє віртуальний вітер, реалістично колише гілки дерев і траву, що піднімає в повітря клуби пилу, що зриває з землі і відносить в далечінь дрібні чагарники. Не менш вражаюче виглядає повністю руйнується оточення і зміна часу доби. Значна робота виконана також над фізикою вогню. Суха трава в Far Cry 2 легко спалахує від залпу вогнемета, вітер розносить вогонь по околицях і вже через хвилину пожежа охоплює дерева і стоять поруч старі халупи аборигенів. Природно, все це можна легко обернути проти ворогів - досить підпалити рослинність неподалік від бандитського табору і незабаром полум'я перекинеться на всюдисущі бочки з пальним, що призведе в кінцевому підсумку до відомого результату. Потрібно лише стежити за напрямком вітру. Світ гри, крім бандитів, мирного населення і інших NPC населяє 12 видів тварин. Чим розробники не втомлюються хвалитися в різних інтерв'ю, так це розміром карти. Світ Far Cry 2 налічує ні багато, ні мало - понад 50 квадратних кілометрів саван, джунглів, пустель і річок, що навіть більше, ніж в Oblivion . При цьому на відміну від більшості шутерів в творінні Ubisoft гравцеві не доведеться постійно спотикатися об таблички з написом "Loading" - величезні відкриті простори тут завантажуються миттєво у міру потреби, створюючи відчуття абсолютної свободи. Ніщо не обмежує гравця і в способах вирішення того чи іншого завдання. За бажанням можна увірватися на територію ворожого табору через головні ворота і розстріляти супостатів з великого кулемета, а можна зайти з тилу і використовувати безшумна зброя або ж знайти вигідну позицію для снайперського вогню. Погодна система Far Cry 2 є кращою серед подібних ігор.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |