00:20 Crysis Warhead: Прев'ю гри | |
Німецькі розробники з Crytek , безумовно, талановиті люди. По крайней мере, в сфері графічних технологій. На сьогоднішній день ще не одному колективу програмістів не вдалося переплюнути авторів найкрасивіших джунглів в історії відеоігор за якістю картинки. Інша справа, що їх творіння складні в освоєнні і вимагають чималих ресурсних витрат, тому основну "капусту" в даній сфері рубає і буде рубати Epic Games зі своїми нереальними "моторами". Однак головна проблема компанії полягає зовсім не в цьому. Раз по раз створюючи запаморочливі в візуальному плані світи, девелопери забувають про решту ігровому контенті. До Far Cry не змогли прикрутити виразний сюжет, а недавній Crysis так і зовсім вийшов одноногим калікою - віддавши всі сили на опрацювання корейський кампанії, ігроробів запороли інопланетну частина. Але, незважаючи на всі недоліки і хамські системні вимоги (до цієї хвилині поки ще не існує системи здатної потягнути гру на самих максимальних налаштуваннях), тайтл зумів розійтися мільйонним тиражем. Не бозна, звичайно, яка вже цифра в консольної проекції, але для РС-ринку цілком гідний результат. Компанію ж подібна ситуація зовсім не влаштувала, в результаті чого Crytek офіційно оголосила про початок освоєння приставочного сектора: останнім ПК-ексклюзивом стане аддон Crysis Warhead . Нові гармати в дії. Не забуваємо звернути увагу на допрацьовані ефекти вогню. Втім, самі розробники не поспішають називати Warhead чистим експаншеном. Для такого значного заяви цілком достатньо того факту, що створенням гри ось уже на протязі року займається стороннє підрозділ Crytek Hungary . Довід за номером два - сюжет доповнення не буде продовженням історії, розказаної в оригіналі. Тутешній сторілайн пройде паралельно і лише в декількох місцях стикнеться з пригодами спецназівця Номада. У ролі нового героя виступить колишній член елітного британського підрозділу SAS - сержант Майкл Сайкс. Від колишнього протагоніста бритоголовий вояка відрізняється як кішка від собаки. Нахабний піхотинець терпіти не може годинами лежати в густій траві, один за іншим безшумно знімаючи ворожих солдатів, - він робить ставку на грубу силу і невпинний екшн. Власне, можливість познайомитися з Психо вже надавалася подужати Crysis - в кінці гри коммандос можна було побачити на палубі авіаносця з захопленим трофеєм гуманоїдів в руках. Про те, як настільки габаритний предмет виявився в користуванні у Сайкса, і повідає сценарій Warhead . За кермом цієї "машінёшкі" доведеться провести багато часу. Друга за значимістю особливість Warhead - урізані системні вимоги. Ні, зрозуміло, для споглядання захмарних красот і раніше буде потрібно дорогущий системний блок. Технічні зміни торкнуться власників зовсім вже бюджетних ПК. З викрученими на самий мінімум настройками expansion обіцяє піти на конфігураціях вартістю 400 $. За такі гроші, до речі, важко підібрати навіть спритну офісну систему, не кажучи вже про ігровий станції. Швидше за все, це твердження - не більше ніж грамотний маркетинговий хід, покликаний змусити розщедритися навіть власників морально застарілого заліза, що впадають в жах тільки при одному згадуванні просунутого згладжування і десятого DirectX. Хоча ніхто не завадить нам перевірити чесність PR-відділу Crytek після релізу. Через пару миттєвостей від складу залишаться одні димлячі уламки.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |