Головна » 2017 » Квітень » 21 » Crysis Warhead: Прев'ю гри
00:20
Crysis Warhead: Прев'ю гри

Німецькі розробники з Crytek , безумовно, талановиті люди. По крайней мере, в сфері графічних технологій. На сьогоднішній день ще не одному колективу програмістів не вдалося переплюнути авторів найкрасивіших джунглів в історії відеоігор за якістю картинки. Інша справа, що їх творіння складні в освоєнні і вимагають чималих ресурсних витрат, тому основну "капусту" в даній сфері рубає і буде рубати Epic Games зі своїми нереальними "моторами". Однак головна проблема компанії полягає зовсім не в цьому. Раз по раз створюючи запаморочливі в візуальному плані світи, девелопери забувають про решту ігровому контенті. До Far Cry не змогли прикрутити виразний сюжет, а недавній Crysis так і зовсім вийшов одноногим калікою - віддавши всі сили на опрацювання корейський кампанії, ігроробів запороли інопланетну частина. Але, незважаючи на всі недоліки і хамські системні вимоги (до цієї хвилині поки ще не існує системи здатної потягнути гру на самих максимальних налаштуваннях), тайтл зумів розійтися мільйонним тиражем. Не бозна, звичайно, яка вже цифра в консольної проекції, але для РС-ринку цілком гідний результат. Компанію ж подібна ситуація зовсім не влаштувала, в результаті чого Crytek офіційно оголосила про початок освоєння приставочного сектора: останнім ПК-ексклюзивом стане аддон Crysis Warhead .

Crysis Warhead

Нові гармати в дії. Не забуваємо звернути увагу на допрацьовані ефекти вогню.

Втім, самі розробники не поспішають називати Warhead чистим експаншеном. Для такого значного заяви цілком достатньо того факту, що створенням гри ось уже на протязі року займається стороннє підрозділ Crytek Hungary . Довід за номером два - сюжет доповнення не буде продовженням історії, розказаної в оригіналі. Тутешній сторілайн пройде паралельно і лише в декількох місцях стикнеться з пригодами спецназівця Номада. У ролі нового героя виступить колишній член елітного британського підрозділу SAS - сержант Майкл Сайкс. Від колишнього протагоніста бритоголовий вояка відрізняється як кішка від собаки. Нахабний піхотинець терпіти не може годинами лежати в густій траві, один за іншим безшумно знімаючи ворожих солдатів, - він робить ставку на грубу силу і невпинний екшн. Власне, можливість познайомитися з Психо вже надавалася подужати Crysis - в кінці гри коммандос можна було побачити на палубі авіаносця з захопленим трофеєм гуманоїдів в руках. Про те, як настільки габаритний предмет виявився в користуванні у Сайкса, і повідає сценарій Warhead . 

У зв'язку з кардинальними відмінностями у характерах протагоністів геймплей "добавки" також зазнає значних змін. Якщо вірити словам керуючого студією, Цеват Йерлі (Cevat Yerli) , то Crysis - симулятор партизанської війни в джунглях, тоді як Warhead - віртуальне втілення тотальної деструкції цих самих джунглів. Тобто в квадратному сантиметрі екрана вміститься, як мінімум, в два рази більше подій, ніж раніше. Крім цього в динаміці додадуть і cut-сценки, кількість яких обіцяє зрости разом з якістю. Взагалі, за великим рахунком, оригінал не міг похвалитися ретельно пропрацював ключовим персонажем, тому й події, що відбувалися з Номадом, навряд чи чіпали геймерские душі. В аддоне все повинно бути інакше: колоритний главгерой не зможе не змусити повністю влізти в його шкуру.

Crysis Warhead

За кермом цієї "машінёшкі" доведеться провести багато часу.

Друга за значимістю особливість Warhead - урізані системні вимоги. Ні, зрозуміло, для споглядання захмарних красот і раніше буде потрібно дорогущий системний блок. Технічні зміни торкнуться власників зовсім вже бюджетних ПК. З викрученими на самий мінімум настройками expansion обіцяє піти на конфігураціях вартістю 400 $. За такі гроші, до речі, важко підібрати навіть спритну офісну систему, не кажучи вже про ігровий станції. Швидше за все, це твердження - не більше ніж грамотний маркетинговий хід, покликаний змусити розщедритися навіть власників морально застарілого заліза, що впадають в жах тільки при одному згадуванні просунутого згладжування і десятого DirectX. Хоча ніхто не завадить нам перевірити чесність PR-відділу Crytek після релізу. 

З точки зору геймплея, як уже згадувалося вище, Warhead стане вкрай насиченим шутером. І перші кадри з доповнення тільки підтверджують це. Щомиті навколо відбуватиметься якийсь локальний апокаліпсис. Те злетить у повітря підірвався на міні джип, то кинеться до землі збитий з ракетниці вертоліт, то вирве з коренем вибуховою хвилею кілька дерев. Одним словом - занудьгувати не вийде. 

Наріжний камінь Crysis - нанокостюм залишиться на місці. Вінець наукової діяльності американських вчених зазнає лише невеликі візуальні зміни - на відміну від чистенького костюмчика Номада "одяг" Психо покрита тріщинами і подряпинами. Правда, деякі інновації в нанопанціре все ж будуть реалізовані, поки даний аспект прихований густою туманною серпанком. Збройний арсенал оновиться двома екземплярами: спареними пістолетами-кулеметами SGM і гранатометом. Стільки ж новинок очікується і в автопарку. Девелопери збираються довірити нам штурвали швидкісного катера і броньованого джипа зі стаціонарним кулеметом на борту.

Crysis Warhead

Через пару миттєвостей від складу залишаться одні димлячі уламки.

***



Багато в чому доля повноцінного сиквела буде залежати від успіху Warhead . Вбухали купу грошей і часу в розробку Crysis , Crytek так і не отримала тієї матеріальної віддачі, на яку могла в праві розраховувати. Тепер турбота про фінансове становище студії цілком і повністю ляже на плечі аддона, і, можливо, йому вдасться впоратися з цією ношею. Так що не будемо нічого загадувати, а просто дочекаємося осіннього релізу. Єдине, в чому можна бути впевненим на всі 100%, - це те, що Warhead стане останнім РС-екслюзівним проектом Crytek .

Переглядів: 1006 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar